شناسهٔ خبر: 43003345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رضایی: اطلاعی از دوپینگ ملی‌پوشان پارادوومیدانی ندارم

خبرگزاری میزان-سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: اطلاعی از مثبت اعلام شدن دوپینگ ملی‌پوشان پارادوومیدانی ندارم. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

بهمن رضایی در گفت‌وگو با میزان درباره مثبت اعلام شدن دوپینگ دو نفر از ملی‌پوشان پارادوومیدانی که در مسابقات جهانی امارات حضور داشتند، اظهار داشت: اطلاعی از این موضوع ندارم و اگر موردی بوده به انجمن اعلام نکرده‌اند. معمولاً این موارد را به فدراسیون یا کمیته ملی پارالمپیک اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: از طرفی حدود هشت ماه از این مسابقات می‌گذرد و اگر مشکل و موردی هم بوده باید زودتر از این اعلام می‌شد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی درباره رکوردگیری از ملی‌پوشان گفت: قرار است صبح روز نهم مهرماه رکوردگیری در مجموعه ورزشی آفتاب‌ انقلاب برگزار شود که تنها دو نفر از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند. سایر نفرات هم می‌توانند برای محک خودشان شرکت کنند.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد نفرات در این مسابقات تأثیری در ادامه کار آنها در تیم ملی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: نفراتی که در این مسابقات رکوردهایی در سطح نفرات سوم رنکینگ جهانی را بدست آورند می‌توانند تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار گیرند. از طرفی برخی از نفراتی که تحت پوشش قرار دارند نیز می‌توانند جایگاه خود را از رتبه‌های سوم و دوم به رتبه‌های بالاتر ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

نظر شما