شناسهٔ خبر: 43003122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس:

دوره آموزشی فانوس، چراغ راه گردان های سایبری بسیج خواهد شد

سرهنگ دوستدار از برگزاری دوره آموزشی فانوس ویژه گردان های سایبری بسیج استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر - سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس در گفتگو با شیرازه با اشاره به تشکیل گردان های سایبری بسیج از اجرای دوره آموزشی برای اعضای این گردان ها خبر داد و افزود: در راستای ارتقا و توانمند سازی شبکه مردمی انقلاب اسلامی استان فارس و گردان های سایبری بسیج، اولین دوره آموزش با  "عنوان فانوس" با موضوعات بینشی، بصیرتی و مهارتی برگزار می شود.



وی با عنوان اینکه این دوره دارای ۴ سطح است، گفت: مرحله اول دوره آموزشی فانوس  برای فرماندهان گردان های سایبری و مسئولین معاونت فضای مجازی نواحی بسیج از ۲۷ شهریور ماه آغاز شده است.

به گفته سرهنگ دوستدار دوره فانوس ۲ ویژه فرماندهان گروهان ها، فانوس 3 برای اعضای گروهان ها و مرحله چهارم این دوره ویژه مسیولین فضای مجازی پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با تشریح سرفصل های آموزشی این دوره تاکید کرد: سعی بر این شده تا نیاز های فراگیران در موضوعات ذکر شده احصا شود. طراحی و اجرای کمپین های مسئله محور اولین سرفصل این دوره است و دوره های با کیفیت و کاربردی ر ا دستور کار قرار بدیهم.

وی ادامه داد: در این دوره محتوا های آموزشی آماده شده و پس از طی جلسات آموزش مجازی، آزمون برگزار خواهد شد. در پایان دوره تمرین هایی پیش بینی شده است تا فراگیران در عمل بتوانند مطالب تئوری را پیاده سازی کنند.

سرهنگ دوستداردر خصوص نحوه ثبت نام دوره آموزشی فانوس اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره بایستی با مراجعه به نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها نسبت به عضویت در گردان های سایبری بسیج ثبت نام کنند. شرکت کنندگان پس از شرکت در دوره، بر اساس علاقه مندی و توانمندی ها در گروهان ها ساماندهی خواهند شد.

این مقام مسئول ضمن ابراز این موضوع که با توجه به شرایط کرونایی در مرحله اول دوره های آموزشی به صورت مجازی است بیان کرد: اگر شرایط شیوع کرونا نزولی باشد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری دوره ادامه خواهد داشت.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان خاطرنشان کرد: گردان های سایبری بسیج و شبکه مردمی انقلاب اسلامی در عرصه های  شبکه های اجتماعی، تربیت و آموزش( نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی)، تولید محتوا، فن آوری های نوین، نوآوری و ایده پردازی در حال فعالیت است و امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی شاهد افزایش مهارت اعضا و در نتیجه رشد عملکرد ها باشیم.
انتهای پیام/

نظر شما