شناسهٔ خبر: 43002753 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی هندبال: امیدوارم مسابقات در تاریخ مقرر آغاز شود/ باید همه تیم‌ها پروتکل‌ها را رعایت کنند

معصومه عبدالجوادی

محسن طاهری گفت: امیدوارم که به سبب کرونا شرایط به سمتی نرود که قرار باشد تاریخ برگزاری مسابقات عقب و جلو برود و به امید خدا مسابقات در تاریخ مقرر آغاز شود.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر که از ۱۹ مهر استارت خواهد خورد اظهار کرد: تمرینات تیم که یک ماه و نیم است شروع شده و تقریبا بازیکنان به یک آمادگی نسبی رسیده‌اند. ما امیدواریم که رقابت‌ها در تاریخ تعیین شده شروع شود که برنامه‌ها بهم نخورد.

طاهری در ادامه گفت: به هر حال به سبب شیوع کرونا شرایط متفاوت است. در حال حاضر فدراسیون دقیقا تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کرده است. امیدواریم که به سبب کرونا شرایط به سمتی نرود که قرار باشد تاریخ برگزاری مسابقات عقب و جلو شود.

وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز گفت: با توجه به شرایط موجود به دلیل کرونا برگزاری مسابقات به صورت متمرکز تصمیم خوبی است اما این به این شرط است که همه تیم‌های حاضر در لیگ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده باشند و زمانی هم که برای حضور در مسابقات وارد هتل‌ها می‌شوند تست کرونا گرفته شود. تا مربیان و بازیکنان نگرانی بابت ادامه مسابقات نداشته باشند.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات افزود: مسابقات دور اول در ۶ روز برگزار می شود و هر تیم سه بازی خواهد داشت. ما در این مرحله به ترتیب با تیم‌های طبس، مس و هوانیروز مسابقه می دهیم. امیدواریم همه چیز طبق پیش بینی و برنامه ریزی ما پیش رود. هرچند برنامه مسابقات مشخص است اما من نگرانم که به دلیل کرونا تغییر پیدا کند.

طاهری در خصوص پروتکل‌های بهداشتی که باید در حین مسابقات رعایت شود، گفت: پروتکل‌ها از سوی فدراسیون پزشکی وزشی اعلام شده و طبق آن باید سه روز قبل از مسابقات تست کرونا گرفته شود. این اطمینان خاطری به بازیکنان و مسئولان تیم‌ها می‌دهد که هم تیمی‌ها و رقبایشان دچار کرونا نیستند و در مسابقات حداقل مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما