شناسهٔ خبر: 43002361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنتونیو کونته: گاهی اوقات به قدری از شکست عصبانی می شوم که فراموش می کنم از کار خود لذت ببرم

محمد رضایی

آنتونیو کونته اولین برد فصل جدید را مقابل فیورنتینا جشن گرفت.

صاحب‌خبر -

اینتر و فیورنتینا در هفته دوم فصل 2020/21 سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4-3 اینتر به پایان رسید. پس از این بازی آنتونیو کونته گفتگویی با خبرنگاران داشت.

آنتونیو کونته در مصاحبه با DAZN گفت:

کسب سه امتیاز بسیار مهم بود اما منصفانه است اگر به عملکرد کلی تیم هم توجه شود. نکته مثبت این بازی، زدن 4 گل و خلق چندین موقعیت گل بود. به نظرم دراگوفسکی بسیار خوب ظاهر شد. به خوبی حمله کردیم اما در عین حال از تمرکز کافی برای مقابله با حملات فیورنتینا برخوردار نبودیم.

بچه ها به خوبی می دانند که از این نظر باید بهتر شویم. لازم است چه در دفاع و چه در حمله با تعداد نفرات بالا حاضر شویم. تعادل، مهم ترین نکته است. امشب فاقد تعادل کافی بودیم و تاوان اشتباهات خود را پرداختیم.

باید از جلو دفاع کنیم و حریف را تحت فشار قرار بدهیم. اولین بازی الکساندر کولاروف بود و البته دی آمبروزیو در پست مدافع مرکزی به بازی گرفته شد. عملکرد کل تیم خوب بود. امشب از نحوه حمله کردن تیم بسیار لذت بردم و تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتم. البته فکر می کنم شاید کمی تعداد بازیکنان حاضر در حملات زیاد بود و همین موضوع، فضاهایی را در ضدحملات در اختیار فیورنتینا قرار داد. برخی از بازیکنان بیش از حد جلو می رفتند و باید روی این موضوع کار کنیم.

همان برخوردی را با کریستین اریکسن انجام می دهیم که با بقیه داریم. می خواهیم همه بازیکنان در بهترین فرم خود قرار بگیرند. اریکسن در این بازی از ابتدا به میدان رفت و در پست ایده آل خود به بازی گرفته شد. او در حال پیشرفت است. اریکسن توانایی های خاصی دارد که باید از آن بهره ببریم. به اریکسن اعتماد دارم و برای او صبر خواهم کرد. امیدوارم جرقه اولیه زده شود و این بازیکن راه خود را پیدا کند.

بعد از یک سال فعالیت در اینتر به این نتیجه رسیدم که بیش از حد به نتایج توجه می شود و مردم فراموش می کنند که باید راهی را برای رسیدن به نتایج طی کرد. اعتقاد دارم مسیری که طی می کنیم، بسیار اهمیت دارد و باید حتی با شکست ها برخورد خوبی داشت چون همین شکست ها، مملو از نکات آموزنده هستند. یک مربی باید از روند فعالیت خود لذت ببرد و من در حال کار کردن روی این موضوع هستم. گاهی اوقات از شکست ها اینقدر عصبانی می شوم که فراموش می کنم از کار خود و روند پیشرفت تیم لذت ببرم. لازم است روی این موضوع کار کنم.

میلان اشکرینیار؟ او در پروژه اینتر قرار دارد اما شاید طی روزهای آتی، پیشنهاد مهمی به دست ما برسد. شاید باشگاه به خاطر مسائل فیرپلی مالی، این پیشنهاد را مدنظر قرار بدهد.

همچنین بخوانید:

اینتر 4-3 فیورنتینا؛ اینتر در همین اولین بازی فصل، دیوانه شد

 

نظر شما