شناسهٔ خبر: 43002262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرتورو ویدال، اشرف حکیمی و الکساندر کولاروف برای اولین بار با پیراهن اینتر به میدان رفتند / عکس

شهروز حدادیان

آرتورو ویدال، اشرف حکیمی و الکساندر کولاروف سه بازیکن جدید اینتر، اولین بازی رسمی شان را برای نراتزوری انجام دادند.

صاحب‌خبر -

اینتر در جریان هفته دوم فصل 2020/21 سری آ ایتالیا موفق شد طی یک دیدار مهیج و زیبا با نتیجه 4-3 از سد فیورنتینا عبور کند و به سه امتیاز ارزشمند در گام نخست خود در سری آ دست یابد.

به گزارش طرفداری، الکساندر کولاروف مدافع صرب نراتزوری از ابتدا در ترکیب اینتر قرار داشت. او پیش از این 82 بار با پیراهن لاتزیو و 100 بار با پیراهن آاس رم در سری آ به میدان رفته بود و اکنون اولین بازی اش با پیراهن اینتر را نیز انجام داده است.

الکساندر کولاروف / Aleksandar Kolarov اولین بازی رسمی الکساندر کولاروف با پیراهن اینتر مقابل فیورنتینا (26 سپتامبر 2020) الکساندر کولاروف / Aleksandar Kolarov الکساندر کولاروف و خوشحالی اش از گلزنی لائوتارو مارتینز

اشرف حکیمی مدافع راست و مراکشی اینتر که از رئال مادرید راهی این تیم شده، برای اولین بار در سری آ به میدان رفت و بازی خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت. او از دقیقه 65 جانشین اشلی یانگ شد.

اشرف حکیمی / Achraf Hakimi اولین بازی رسمی اشرف حکیمی با پیراهن اینتر مقابل فیورنتینا (26 سپتامبر 2020) اشرف حکیمی / Achraf Hakimi اولین بازی رسمی اشرف حکیمی با پیراهن اینتر مقابل فیورنتینا (26 سپتامبر 2020)

آرتورو ویدال نیز که در تابستان از بارسلونا جذب شد، برای اولین بار از دقیقه 75 دیدار مقابل فیورنتینا، پیراهن اینتر را بر تن کرد. او جانشین مارسلو بروزوویچ شد. ویدال سابقه چهار فصل حضور در یوونتوس و چهار اسکودتو را دارد و اکنون در کنار سرمربی سابق خود در پی تکرار موفقیت هایش در سری آ است.

آرتورو ویدال / arturo vidal اولین بازی رسمی آرتورو ویدال با پیراهن اینتر مقابل فیورنتینا (26 سپتامبر 2020) آرتورو ویدال / arturo vidal اولین بازی رسمی آرتورو ویدال با پیراهن اینتر مقابل فیورنتینا (26 سپتامبر 2020) آرتورو ویدال / arturo vidal تکل آرتورو ویدال روی پای فرانک ریبری آرتورو ویدال / arturo vidal خوشحالی آرتورو ویدال از گلزنی اینتر

بیشتر بخوانید:

اینتر 4-3 فیورنتینا؛ اینتر در همین اولین بازی فصل، دیوانه شد

نیمکت پر ستاره اینتر؛ ورود همزمان آرتورو ویدال و راجا ناینگولان به زمین در بازی مقابل فیورنتینا / عکس

نظر شما