شناسهٔ خبر: 42995893 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در مرحله سوم ثبت نام؛ تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر، هنرکارت دریافت می کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در خصوص سومین مرحله ثبت نام هنرکارت ویژه تمامی اعضای صندوق اعتباری هنرگفت: به اطلاع اعضای محترم صندوق اعتباری هنر می رساند؛ در مرحله سوم ثبت نام هنر کارت؛ اعضایی که تا کنون اقدام به ثبت درخواست نکرده اند میتوانند با مراجعه به سایت هنر کارت به نشانی http://honar.cards/Home/signup   نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات هنر کارت اقدام نمایند.

فاطمه کرمپور عنوان کرد: پیش از این هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری و مشمولین بیمه تأمین اجتماعی براساس اطلاع رسانی های انجام شده نسبت به ثبت درخواست صدور هنرکارت مبادرت نمودهاند.

وی افزود: با توجه به اینکه از این پس خدمات صندوق صرفاً با هنرکارت ارائه خواهد شد، عدم تکمیل فرم ثبت نام در مدت مشخص شده یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان بوده و همچنین ارائه هرگونه خدمات منوط به تکمیل پرونده عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر می‌باشد.

فاطمه کرمپور تاکید کرد: هنرمندان دارای سابقه هنری تنها در صورت عضو شدن در صندوق اعتباری هنر و ثبت نام جهت دریافت هنرکارت می توانند از خدمات این صندوق استفاده نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان استان بوشهر می بایست جهت تایید صلاحیت سابقه هنری خود به کارشناس صندوق اعتباری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر مراجعه نموده و پس از تایید سابقه هنری نسبت به ثبت نام در صندوق و نام نویسی جهت دریافت هنر کارت اقدام نمایند.

نظر شما