شناسهٔ خبر: 4298137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 2 خبر داد:

آماده سازی تقاطع‌ها و معابر منطقه 2 برای اجرای پروژه خط سفید

عصرخودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 از تحت پوشش قرار گرفتن 27 تقاطع در پروژه خط سفید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا رنجبر معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 2 با اشاره به عملکرد این ادره در سال 93 اظهار کرد: این معاونت اقدامات زیادی را در سال 93 انجام داده که به بهترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نوسازی گاردریل در بزرگراه نیایش و حکیم و هم چنین نصب گاردریل و علائم با توجه به قوس و شیب معبر در جهت افزایش ایمنی در بلوار شهرداری از جمله برنامه‌های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال 93 است.

وی تصریح کرد: مرمت روکش آسفالت مسیری با تناژ تقریبی 1000 تن آسفالت و نصب 8 دستگاه جانپاه ایمنی در سطح معابر منطقه 2 از جمله اقدامات مهم در جهت افزایش ایمنی و زیبایی بصری خیابان‌های منطقه 2 است.

رنجبر با بیان افزایش ایمنی عبور و مرور سطح منطقه گفت: نصب هندریل در کلیه ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه و نصب 20 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس جدید در سطح محدوده منطقه و تجهیز سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس به سیستم روشنایی سولار به تعداد 80 دستگاه و هم چنین از ساخت و نصب 17دستگاه راه بند در مسیر سامانه اتوبوس تندرو خط 4 بزرگراه شهید چمران از دیگر اقدامات این معاونت در سال 92 است.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های آموزشی آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس ابتدایی سطح منطقه 2 و برگزاری برنامه‌های نمایش آموزشی خط سفید در مدارس ابتدایی و برگزاری همایش خط سفید جهت آموزش تاکسیرانان در سطح منطقه و هم چنین چاپ و توزیع اقلام آموزشی مقررات ترافیکی و بروشورهای آموزش رانندگی در برف و یخ بین رانندگان تاکسی و اتوبوس را مهم و از جمله برنامه‌های اجرایی شاخص در سال 93 دانست. 

رنجبر در پایان با اشاره به روانسازی ترافیک و آرام سازی معابر از اخذ مصوبه جهت احداث رفیوژ در خیابان کوهستان و اخذ مصوبه تعریف پل کوهستان به جهت روانسازی ترافیک و ارجاع کار به معاونت فنی و عمران در سال 94 خبر داد.

نظر شما