شناسهٔ خبر: 42951982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه آستارا

حمایت مالی و نیرویی تمام دنیا از رژیم بعث نشان دهنده گستردگی جبهه جنگ با دشمن بود

سرهنگ بهزاد قنبری با اشاره به ترور های منافقین در داخل کشور گفت: دشمن به دنبال تخریب انقلاب اسلامی بود و با رهبری امام (ره) و مقاومت مردم و نیروهای مسلح جنگ مدیریت شد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: حمایت مالی و نیرویی دهها کشور از رژیم بعث نشان دهنده گستردگی جبهه جنگ با دشمن بود .

سرهنگ بهزاد قنبری با اشاره به ترور های منافقین در داخل کشور گفت: دشمن به دنبال تخریب انقلاب اسلامی بود و با رهبری امام (ره) و مقاومت مردم و نیروهای مسلح جنگ مدیریت شد .

  وی دفاع مقدس را نشان دهنده توانایی ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و سیدالشهدا (ع) است، اگر چنین نبود ما شکست میخوریم  .

قنبری برد سلاح رزمندگان را به واسطه تقوا و ایمانشان دانست و گفت: هدف رزمندگان نابودی دشمن بود و برد سلاح سربازان آمریکایی و بعثی به حفظ جانشان بستگی دارد و در عرصه جنگ با دشمن سلاح ما ایمان بود .

  قنبری ادامه داد: تحمیل جنگ در ما خودباوری ایجاد کرد و امروز در عرصه های تکنولوژی توان فرزندان انقلاب بر کسی پوشیده نیست و شعار ما می توانیم تعبیر شده است .

فرمانده سپاه آستارا با اشاره به تغییر ماهیت امروز جنگ گفت: امروز جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی با دشمن در جبهه های مختلف در جریان است و خانواده‌ها و جوانان انقلابی هدف امروز دشمن هستند .

وی با اشاره به جنگ نایبی کشور در مناطق برون مرزی گفت: امروز اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی یکه تازی می‌کند و ثمره جنگ سردار سلیمانی ها است .

قنبری با اشاره به تکثیر روح شهید سلیمانی گفت: امروز در قلب آمریکا مردم آزاده در مقابل استکبار ایستاده‌اند و حکومت فاقد معنویت و حکومت آمریکا هیچ زمانی پیروز نخواهد بود .

 وی با اشاره به حبس اسرائیل در دور حصارهای قطور و سنگینش گفت: رژیم غاصب صهیونیستی امروز شعار از نیل تا فرات خود را فراموش کرد کرده و به شدت از مقاومت ملت‌های آزاده جهان هراس دارد.

نظر شما