شناسهٔ خبر: 42951419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن با ابزار رسانه درصدد وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب اسلامی است

خراسان شمالی - حجت‌الاسلام جلالی گفت: دشمنان با وقوف به عظمت ما، از هر سلاحی برای ناامیدی مردم استفاده کرده و با ابزار رسانه درصدد وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در نشست با مدیران اداره‌های تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: جنگ اتفاق خوبی نیست اما دفاع مقدس دانشگاهی برای ارتقاء اثربخشی و توان انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی بود و نتیجه آن تربیت انسان‌هایی متعهد و کارآمد برای نظام اسلامی شد.

وی افزود: اگر دغدغه ما رسیدن به تعالی دینی جامعه است باید از دفاع مقدس و سیره شهدا الگو بگیریم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سالی که از انقلاب می‌گذرد، مجموعه دین نمره خوبی کسب کرد و نباید در برابر سم‌پاشی‌های دشمنان و معاندان داخلی و خارجی منفعل شویم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تصریح کرد: در چهل سال اخیر رغبت مردم به فعالیت‌های دینی و عمل به ظواهر دینی بسیار توسعه‌یافته است که به‌عنوان نمونه می‌توان به حضور مردم به‌ویژه جوانان در اعتکاف اشاره کرد.

وی بابیان اهمیت فضای مجازی در امر تبلیغ دین، اظهار کرد: حرکت مبلغ دین در معابر خود یک تبلیغ است اما لازم است مبلغان دینی با شیوه‌های نوین تبلیغ و حضور در فضای مجازی آشنایی بیشتری پیدا کنند تا بتوانند پاسخگوی شبهات و نیازهای جامعه دینی در این فضا باشند.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: دشمن با ابزار رسانه درصدد وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب و نظام اسلامی است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مسئله امروز ما این است که این اقدام دشمن را خنثی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: نخستین و ریشه‌دارترین جهاد امروز ایجاد امید و انگیزه در جامعه به‌ویژه قشر جوان است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: رسانه‌های دشمن با تمام قوا نسبت به گسترش نا امیدی در میان جامعه ایرانی اقدام می‌کنند و برخی هم آب به آسیاب دشمن می ریزند که این مسئله آسیب زا و بسیار خطرناک است.

جلالی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در شرف پیروزی است، عنوان داشت: باید سطح اطلاعات و تحلیلمان را از سطح اطلاعات رسانه‌های انقلابی و غیرانقلابی بالاتر ببریم و لازم است نگاهمان به جامعه اسلامی مبتنی بر تحلیل باشد؛ همان‌گونه که نگاه رهبرمان به‌نظام و جامعه اسلامی نگاهی تحلیلی و الهی است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی نامناسبی که در کشور رخداده است همه دنیا منتظر شورش و انقلاب در ایران هستند اما رهبر انقلاب می‌فرمایند تمدن غرب روبه افول و انزوا است و قطعاً پیروزی با ملت ایران است که بیان این مسئله برگرفته از نگاه بلند و حکمت متعالی ایشان به اتفاقات دنیاست./9314//210/خ

نظر شما