شناسهٔ خبر: 42950765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تلاش دوباره منچستریونایتد برای جذب سانچو

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- شیاطین سرخ هنوز هم به جذب وینگر جوان زنبورها علاقه دارند.
به گزارش آریا، جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند مدت ها است که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است و این باشگاه تلاش زیادی برای جذب او انجام داده است. به نقل از اسکای، به نظر می رسد که هفته آینده، منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی را به دورتموند برای جذب جیدون سانچو ارائه دهد. اگر ارزش پیشنهاد منچستریونایتد 100 میلیون یورو باشد، این احتمال وجود دارد که دورتموند نیز سانچو را با چنین مبلغی به فروش برساند. شایعات زیادی پیرامون گزینه های جایگزین منچستریونایتد در صورت عدم جذب سانچو منتشر شده است اما هدف اصلی شیاطین سرخ به خدمت گیری سانچو بوده است. او تا سال 2022 با دورتموند قرارداد دارد.
سباستین کل مدیریت بخش فوتبال حرفه ای دورتموند ارزش جیدون سانچو، وینگر جوان این باشگاه را بیشتر از 80 میلیون یورو می داند. به نقل از RN، شایعات زیادی پیرامون علاقه منچستریونایتد به جیدون سانچو مطرح شده بود و طبق ادعای رسانه ها، دورتموند برای فروش سانچو خواهان 120 میلیون یورو است. سباستین کل اذعان می کند که حفظ سانچو، اهمیت بسیار زیادی برای دورتموند داشت و سران این باشگاه این نگرش را نشان دادند که خواستار فروش ستارگان خود نیستند. او در این رابطه می گوید: سانچو می خواهد بماند و بدون حضور او، وضعیت ترکیب ما بدتر خواهد شد. 80 میلیون یورو برای بازیکنی مانند سانچو کافی نیست و ما (سران دورتموند) با یکدیگر توافق کردیم که برای فروش سانچو تسلیم نشویم این را مدیون هواداران خود هستیم.
منچستریونایتد در هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس متحمل شکست شد. به نقل از اسکای، گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که این تیم بدون داشتن یک مدافع پر تحرک و مسلط، هرگز قهرمان لیگ برتر انگلیس نخواهد شد. او در این رابطه می گوید:
ما می توانیم هر چه قدر که دوست داریم درباره سانچو صحبت کنیم اما تا زمانی که منچستریونایتد یک مدافع میانی که بتواند بدود و در نبردهای یک در برابر یک به خوبی دفاع کند را به خدمت نگیرد، قهرمان لیگ برتر انگلیس نخواهد شد. آن ها با این زوج خط دفاعی هرگز قهرمان لیگ برتر انگلیس نخواهند شد. آن ها باید یک مدافع میانی پر تحرک و برجسته را در کنار مگوایر و لیندلوف جذب کنند.    
اندی کول درباره خریدهای احتمالی منچستریونایتد گفت: منچستریونایتد برای اینکه فاصله اش را با لیورپول و منچسترسیتی کم کند باید خریدهای تکراری اش را متوقف کند. در حال حاضر منچستریونایتد دنبال خریدهای یکسانی است. این موضوع مانند شمشیر دو لبه می ماند. وقتی منچستریونایتد قدرت برتر بود، همه بازیکنان دنیا دوست داشتند تا به این باشگاه ملحق شوند و دلیل شان هم فرصت پیروزی و برد در بازی ها بود. وقتی فرصت پیروزی نداشته باشید و اگر لیورپول و منچسترسیتی هم به شما علاقه مند باشند، به منچستریوناتید جواب مثبت نمی دهید و به جایش به یکی از آن دو باشگاه می روید تا فرصت کسب جام و قهرمانی داشته باشید.
کول درباره جیدون سانچو گفت: سانچو هیچ فشاری به تیمش جهت آمدن به منچستریونایتد نیاورده است. اگر این کار را می کرد من می گفتم که این پسر واقعا می خواهد تا به منچستریونایتد بیاید. وقتی از بیرون به موضوع نگاه می کنید، به شکلی است که انگار سانچو می گوید من کارم را در دورتموند ادامه می دهم و سر و صدایی نمی کنم. پس آیا سانچو اصلا می خواهد به منچستریونایتد بیاید؟ قبلا اگر بازیکنی می خواست باشگاه را ترک کند، به مسئولان تیم می گفت که یکی دو هفته بیشتر وقت نمانده و من می خواهم بروم. سانچو اصلا فشاری به تیمش نمی آورد.

نظر شما