شناسهٔ خبر: 42942443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان برد و باخت‌های زیادی را تجربه می‌کند/ لیگ متفاوتی را شاهد خواهیم بود

فریبا جلیل‌خانی

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: سپاهان برد و باخت‌های زیادی را در مسابقات تجربه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان، درباره باخت مقابل شهرداری گنبد در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما 3 هفته نخست را با 3 برد متوالی پشت سر گذاشتیم بنابراین با هدف پیروزی در هفته چهارم هم به مصاف شهرداری گنبد رفتیم. این بازی در خارج از خانه بود و طبیعی است مانند بازی‌هایی که میزبان بودیم آسان نباشد. در چهار ست اول هم خوب بودیم و تقریبا کنترل بازی دست ما بود اما ست پنجم گنبدی‌ها بهتر از ما بازی کردند و در نهایت هم اولین باخت ما را رقم زدند.

او با اشاره به بازی با شهرداری ارومیه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ گفت: در هفته آینده بازی بسیار حساسی با نماینده ارومیه خواهیم داشت. امیدوارم این هفته به خوبی ریکاوری کنیم تا از فرصت میزبانی بهترین استفاده را ببریم و بتوانیم باخت هفته قبل را جبران کنیم. البته فصل تازه شروع شده از این باخت و بردها همه تیم‌ها خواهند دید و سپاهان هم جدا از سایر تیم‌ها نخواهد بود.

محمدی‌راد درباره رضایتش از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن مسابقات عنوان کرد: به هر جهت یکسری پروتکل برای برگزاری مسابقات تعریف شده و انصافا مسئولین حاضر در سالن و فدراسیون هم به خوبی آن را رعایت می‌کنند اما مسئله اصلی این است که فدراسیون به تعهدات خودش عمل نکرد و برخلاف جلسه تشکیل شده رفتار کرد و لیگ 15 تیمی شد. این موضوع واقعا هم از نظر کیفیت روی لیگ تاثیر منفی دارد و هم باعث خطر برای تیم‌هاست. همه ما در این شرایط که اکثر استان‌ها در وضعیت قرمز هستند مجبور به سفر هستیم، نگهداری از مجموعه تیم و بازیکنان واقعا در این شرایط سخت است، امسال به هر جهت لیگ بسیار متفاوت و سختی را خواهیم داشت و امیدوارم پایان خوبی را شاهد باشیم. فعلا اول فصل است و بازی‌ها روز به روز جذاب‌تر و حساس‌تر از قبل می‌شود. 3/5

بیشتر بخوانید:

نظر شما