شناسهٔ خبر: 42942299 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف جدیدترین شیوه کلاهبرداری در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با بهانه تهیه شکر از 19 قنادی بالغ بر 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نائین خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی قنادی مبنی بر کلاهبرداری از آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نائین قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد، فردی با مراجعه به آنها با ترفند تهیه شکر ارزان قیمت بالغ بر 10 میلیارد ریال دریافت کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: علی رغم اینکه فرد کلاهبردار پاسخگوی تماس های تلفنی خود نبوده و هیچ ردی نیز از وی وجود نداشت اما بحمد الله با اقدامات هوشمندانه و جست و جوهای علمی و تخصصی توسط کارآگاهان مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از اقرار به بزه انتسابی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: به متصدیان واحدهای صنفی توصیه می کنیم فریب تبلیغات فریبنده افرادی که به بهانه های مختلف برای تهیه کالا برای آنها مراجعه می کنند را نخورده و اقلام مورد نیاز خود را از طریق مؤسسات و شرکت های معتبر و دارای مجوز خریداری کرده و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوکی موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما