شناسهٔ خبر: 42942180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

60 تیم کارشناسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گنبدکاووس نظارت دارند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: 60 تیم کارشناسی با همکاری فرمانداری به صورت همزمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.

صاحب‌خبر -

فرهاد بدیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها بهترین و مهمترین عامل پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا است.
وی تصریح کرد: برای نظارت دقیق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه نهادها و ادارات 60 تیم کارشناسی با همکاری فرماندار تشکیل شد و در یک زمان مشخص 10:30 تا 12 ظهر وارد بانک‌ها، دفاتر ثبت اسناد، پیشخوان، بیمه، دانشگاه‌ها، ادارات و خدمات غذایی شده و 11 آیتم تاکید شده بر مصوب ستاد کرونا کشور را مورد نظارت دقیق قرار دادند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با ابراز نگرانی از عدم رعایت دقیق این نهادها و ادارات خاطرنشان کرد: در یک زمان و در یک روز توسط این 60 تیم کارشناس 153 نهاد و ادارات بازدید شدند که در این بازدید متاسفانه به ترتیب دفاتر ثبت اسناد، پیشخوان، بیمه، بانک‌ها و در آخر ادارات پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکردند.

* رعایت نکات بهداشتی برای عبور از وضعیت زرد و رسیدن به شرایط عادی شهرستان از ضروریات است
وی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی برای عبور از وضعیت زرد و رسیدن به شرایط عادی شهرستان به لحاظ بیماری کرونا توسط مردم به ویژه کارکنان و کارمندان نهادها و ادارات دولتی از ضروریات است.
بدیعی گفت: کارشناسان بهداشت امروز و فردا از همه مکان‌های عمومی شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید و نظارت دقیق داشته و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.
انتهای پیام/2307

نظر شما