شناسهٔ خبر: 42942052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۸۲۷ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۸۲۷ فقره سرقت شهریور امسال در سطح شهرستان کرمانشاه کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت:  با تلاش ماموران پلیس، ۴۶۳ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او ادامه داد: انهدام ۱۲ باند سرقت از دیگر اقدامات پلیس برای امنیت بخشی بوده است.

سرهنگ براری یادآور شد: در شهریور امسال نیز ۲۰۳ دسشتگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دستگیری ۴۳ قاچاقچی در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با پدیده قاچاق، از دستگیری ۴۲ قاچقاچی در شهریور امسال خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در این مدت حدود ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق که عمدتا شامل پارچه، پوشاک، لوازم خانگی و آبزارآلات ساختمانی بوده است، کشف شد.

او ادامه داد: ۶ خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.


کشف ۱۶ فقره سرقت در کرمانشاه


سرهنگ براری در ادامه از کشف ۱۶ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: عمده سرقت‌های کشف شده در حوزه اماکن خصوصی و کابل برق بوده است.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۴ سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب

 


 فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۱۳ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: ماموران انتظامی اسلامی آبادغرب حین گشتزنی و کنترل محور‌های ورودی و خروجی شهرستان موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شدند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از این خودروها، ۱۳ دستگاه لوازم خانگی شامل ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه یخچال و یک دستگاه ظرفشویی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، شدند.

سرهنگ یاری  بیان کرد: در همین راستا ۶ قاچاقچی نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۸۲ راس دام قاچاق در "روانسر"


 فرمانده انتظامی روانسر گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۸۲ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان کشف و ۲ نفر هم دستگیر شدند.

 سرهنگ "ایمان مرادی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "روانسر" مبنی بر تردد ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق در سطح شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی هر ۲ کامیون شده و در یک عملیات حساب شده پس از مدتی تعقیب و گریز آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ مرادی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از کامیون‌های توقیفی، ۸۲ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "روانسر" در پایان از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام/ز

نظر شما