شناسهٔ خبر: 42942033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی و انقلابی

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی مانند شهدا می‌توان کشور را درست کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، مهدی سعادتی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان نظامی، انتظامی، سیاسی و اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شده بود با اشاره به اینکه باید گنجینه بزرگ 8 سال دفاع مقدس را استخراج کند، اظهار کرد: اگر کربلا یک روز بود و 1400 سال آثار آن به طور مداوم استخراج و بیان می‌شود و اثرات آن را مشاهده می‌کنیم، کربلای ایران در راستای کربلای امام حسین (ع) هشت سال بود و نباید هیچ‌گاه شهدا از یاد و خاطره ما بروند و همیشه اسوه، الگو و محور ما بوده‌اند و هستند.

وی افزود: دشمن به دنبال آن بود تا صدای اسلام‌خواهی ملت ما را خاموش کنند و در هم بشکنند و برای آنها فرقی نمی‌کرد چند میلیون نفر را به شهادت برسانند و دیدید که در 8 دفاع مقدس، ناجوانمردانه‌ترین و نابرابرترین عملیات‌ها را انجام دادند ولی با این وجود، مردم خودشان را پیدا کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درس‌هایی که در 8 سال دفاع مقدس گرفتیم و خواهیم گرفت و تداوم دارد درس‌های ایستادگی، مقاومت، وحدت، انسجام، کار، تلاش و فرهنگ جهادی، بسیجی و ولایی است.

وی با اشاره به اینکه بار مسؤولیتی که مردم بر دوش ما به عنوان نماینده مجلس گذاشتند، ابراز کرد: واقعاً ما امروز از حال و روزی که شما مردم دارید ناراحت هستیم و فضای فعلی در خور شأن ملت ما نیست.

سعادتی گفت: مجلس شب و روز ندارد و برای حل مشکلات تلاش مداوم دارد و هر چند باید انشاله در سال 1400 یک اتفاق مبارکی بیفتد تا همه قوا همسو در راستای خدمت به مردم خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه با مدیریت جهادی و انقلابی مانند شهدا می‌توان کشور را درست کرد، اذعان کرد: این وضعیت گرانی‌ها، ارزاق، مسکن و خودروی مردم چه نوع اداره کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران عنوان کرد: نزدیک به 40 موضوع مهم را در دستور کار مجلس داریم و خوشبختانه در همین دولت نیز کسانی هستند که همراهی و کمک می‌کنند و به خودشان باید بیایند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ما سیلی محکمی خوردند و دستاورد چهل سال مقاومت و ایستادگی فراوان و بزرگ است.

سعادتی گفت: ترامپ در انتخابات آمریکا چه انتخاب بشود یا نشود، هیچ گاه نباید خودمان را به خاطر اینها معطل ‌کنیم بلکه ما باید مسیر خودمان را ادامه بدهیم و باید این راه را با قدرت و اقتدار طی کرد.

انتهای پیام / 86019

نظر شما