شناسهٔ خبر: 42938582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله حسینی بوشهری:

انحراف خواص جامعه را به سمت انحراف می کشاند

قم - امام جمعه قم گفت: گر خواص دچار انحراف از مسئولیت‌های دینی خود شوند، خودشان فقط آسیب نمی‌بینند، بلکه جامعه و طیفی از مردم نیز دچار انحراف می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر جمعه در سخنرانی مجازی آدینه‌ای بر ضرورت توجه به مسائلی که تهدید کننده دینداری است تاکید کرد و افزود: اگر مؤمنان از این مسئله غفلت کننده دیگر از دین پوسته‌ای بیشتر باقی نخواهد ماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه با تاکید بر اینکه رویکرد منفعت طلبانه به دستورات دینی در قرآن و روایات نهی شده گفت: اسلام برای همه ابعاد زندگی برنامه دارد اگر برخی را برجسته و به برخی دیگر بی توجهی کنیم دچار انحراف می‌شویم.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر خواص دچار انحراف از مسوولیت‌هایی که دین بر عهده آنها گذاشته، شوند تنها خودشان آسیب نمی‌بینند بلکه جامعه و طیفی از مردم نیز دچار انحراف می‌شوند.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه‌های دشمنان ایران و انقلاب در چهار دهه گذشته گفت: امروز همچنان دفاع مقدس ادامه دارد چراکه ما در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی با دشمن مقابله می‌کنیم و با لطف الهی و همدلی مردم، مقابل دشمن تسلیم نخواهیم شد.

وی با اشاره به شکست توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران در هفته‌های اخیر گفت: آمریکایی با تمام توان به دنبال تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ملت ایران بودند اما به لطف خدا شکست خورد چنانچه هم پیمان‌های آمریکا، این کشور را رها کردند.

نظر شما