شناسهٔ خبر: 4293815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخی دنبال شایعه‌‌پراکنی هستند

اسماعیل‌پور: به خاطر مصدومیت جام جهانی را از دست دادم

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: به دلیل مصدومیت کهنه‌ای که داشتم مسابقات جام جهانی را از دست دادم.

صاحب‌خبر -

مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: متاسفانه در دور جدید تمرینات در سال جدید با بدشانسی مواجه شدم و پای چپم که در گذشته مصدوم بود بار دیگر دچار ضرب‌خوردگی شد. 

وی افزود: تعجب می‌کنم به چه دلیل برخی دنبال شایعه‌پراکنی هستند. من به بهترین شکل در تمرینات شرکت کرده‌ام و کادرفنی نیز از عملکرد من رضایت دارد، حتی برای دریافت ویزا نیز راهی ارمنستان شدم اما پس از بازگشت و در دور جدید تمرینات با بدبیاری مواجه شدم و جام جهانی را از دست دادم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: از اینکه جام جهانی آمریکا را از دست دادم و دست کادرفنی را خالی گذاشتم ناراحتم و امیدوارم سیداحمد محمدی بتواند مانند سال گذشته کشتی‌های خوبی بگیرد و ایران بار دیگر عنوان قهرمانی جام جهانی را به دست آورد.

اسماعیل‌پور عنوان کرد: مسابقات امسال یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات چند سال اخیر خواهد بود و حضور روسیه و آذربایجان و البته آمریکا با تمام قوا در این مسابقات کار را برای تکرار قهرمانی ایران سخت خواهد کرد. با این حال امیدوارم بار دیگر این عنوان به تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما