شناسهٔ خبر: 42936694 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

شهادت سردار خدادی نمونه‌ای از مظلومیت و ایستادگی ملت ایران است

دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی شهادت سرتیپ پاسدار علی(حمید) خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام «علی شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان اسناد زنده جهاد و مقاومت،نماد زندگی عزتمندانه و تداوم بخش فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستند که با صبر و صلابت خود آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا را تفسیر کردند.

 شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی پس سال ها مجاهدت و خدمات ارزنده در نیروهای مسلح و همچنین تحمل جراحات ناشی از عوارض شیمیایی در ایام چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس سند دیگری است بر مظلومیت و ایستادگی  ملت ایران در برابر دشمنانی که ابتدائی ترین اصول انسانی را در جنگی تحمیلی و حتی بعد از آن زیر پا گذاشتند.

اینجانب شهادت این جانباز گرانقدر را به خانواده مکرم، بستگان، همرزمان و همکاران ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

علی شمخانی

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما