شناسهٔ خبر: 42935717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گردهمایی ورزشکاران پارالمپیک ۴۴ کشور آسیایی مجازی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- کمیته بین المللی پارالمپیک آسیا از برگزاری اولین گردهمایی مجازی ورزشکاران پارالمپیکی ۴۴ کشور آسیایی خبرداد و اعلام کرد که این گردهمایی همزمان با روز جهانی معلولیت ۱۲ و ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، در این گردهمایی مجازی نمایندگان کشورهای مختلف قرار است پیرامون مسابقات سال ۲۰۲۱، ‌افزایش حضور بیشتر زنان در عرصه های ورزشی و موضوعات متعددی بحث و تبادل نظر کنند.

«مجید راشد» رییس کمیته پارالمپیک آسیا (APC) در خصوص این گردهمایی گفت: ما چشم انداز روشنی داریم تا از طریق ورزش های پارالمپیکی به آسیایی متحد دست یابیم و در این میان ورزشکاران هستند که به عنوان الگو عمل می کنند تا این امر را محقق سازند.

وی افزود: ما ورزشکاران را در مرکز فعالیت خود قرار می دهیم و این گردهمایی به ورزشکاران کمک می کند در مورد موضوعات اصلی که می‌تواند در ورزش حرفه ای به آنها کمک کند، اطلاع کسب کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند و این امر، به تصمیم گیری های ما در آینده کمک خواهد کرد.

«جئونگ مین لی»  از کره جنوبی و رییس کمیته ورزشکاران APC، مجری این گردهمایی مجازی خواهد بود و سخنرانان متخصص نیز هدایت این گردهمایی مجازی را در عناوین مختلف بر عهده دارند.

این گردهمایی پیش از همه گیری بیماری کرونا مقرر بود در کره جنوبی و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک این کشور برگزار شود اما حالا قرار است که به دلیل  بیماری کرونا به صورت مجازی انجام شود.

نظر شما