شناسهٔ خبر: 42935612 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پخش سریالی درباره خیانت‌های آمریکا در تلویزیون

"خانه پوشالی" درباره سیاستمدار دموکراتی است که بعد از خیانت رئیس‌جمهور آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌گیرد. همچنین شبکه تماشا فصل سوم "مظنون" را هم پخش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از اتمام فصل دوم سریال "مظنون"، از شنبه 5 مهرماه  فصل سوم این سریال در  ساعت 22 از شبکه تماشا پخش می‌شود.

همچنین پخش سریال "خانه پوشالی" از ساعت 23 همین روز می‌تواند فرصتی برای تماشای بازی درخشان کوین اسپیسی از شبکه تماشا باشد؛ بازیگری که در این نقش توانسته است برای جوایز متعددی کاندید شده و جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند.

*مظنون

در فصل سوم مجموعه تلویزیونی مظنون  شاهد این خواهیم بود که:  ((ریس))، ((فینچ)) و (( شاو)) درصدد نجات  دریانوردی با نام ((جک سالازار)) با بازی (( ری والانتین)) هستند. کسی که به طور اتفاقی در حین فرار ازدست باند قاچاق الماس گرفتار شد.

(( شاو)) می‌خواهد عضوی از باند شود. تمایل ((شاو)) به راه‌حل‌های خطرناک (( فینچ)) را نگران می‌کند. در این میان ((کارتر))  پس از تنزل مقامی که برایش رخ داد، خود را با شرایط جدید زندگی یعنی مأموربه عنوان گشت شب وفق داده است.

این موضوع آشکار می‌شود که او درحال انجام تحقیقات محرمانه در مورد((HR)) است.  و توانسته به هویت چند نفر از افراد  رتبه بالای آن‌ها پی ببرد اما....

این سریال در واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما به مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده دوبله شده است. فصل سوم سریال مظنون از شنبه 5 مهرماه در ساعت 22 از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات16، 4 و 10 صبح  روز بعد بازپخش می‌شود.

*خانه پوشالی

سریال خانه پوشالی تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده است و هر دو سریال نیز براساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده‌اند.

قسمت‌های ابتدایی فصل نخست این سریال به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی محوری کوین اسپیسی و رابین رایت، برای نخستین بار در سال 2013 توسط نت فلیکس عرضه شد و سیاست‌های روز آمریکا را به شدت به چالش کشید.

"خانه پوشالی" در مورد سیاستمدار دموکراتی به نام فرانک آندروود است که بعد از خیانت رئیس جمهور منتخب آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌گیرد. او در این راه از دایره اخلاقیات خارج شده و با دیدی ماکیاولیستی در پی دست یافتن به اهدافش است.

ناصر طهماسب، کتایون اعظمی، منوچهر والی زاده، مهرخ افضلی، رضا آفتابی، منوچهر زنده‌دل، ابوالحسن تهامی‌نژاد، حامد عزیزی، پویا فهیمی و …از گویندگان فصل نخست این سریال‌اند.

این سریال از روز شنبه 5 مهرماه ساعت 23 از شبکه تماشا پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعات 5 و 11 صبح و 17 عصر روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/ا

منبع:تسنیم

نظر شما