شناسهٔ خبر: 42935340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

پرداخت ۴۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات سیل در کشور

علیرضا تابش گفت: طی سال‌های اخیر برای جبران خسارت‌های سیل در استان‌های کشور ۴۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان ایلام با حضور نوبخت گفت: در سال‌های اخیر برای جبران خسارت‌ سیل در استان‌های کشور ۴۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به نرخ چهار درصد در اختیار افراد آسیب دیده قرار گرفته است.

او افزود: جبران این خسارت‌ها با توجه به محدودیت‌های مالی دولت ناشی از تحریم‌های ظالمانه بسیار دشوار بود و در این موقعیت حساس، دولت اهتمام جدی به جبران این مشکلات داشت.

تابش یادآور شد: با حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه ۴۹ هزار میلیارد ریال در این حوزه تخصیص یافت.

او تاکید کرد: بازسازی مناطق آسیب دیده در استان‌های مختلف انجام گرفته است و تنها در استان سیستان و بلوچستان با توجه به وقوع سیل انتهای پارسال در حال بازسازی واحد‌های مسکونی افراد آسیب دیده هستیم.

تابش با اشاره به برنامه دولت برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان گفت: این واحد‌ها بدون پیش پرداخت برای افراد واجد شرایط احداث می‌شود و در استان ایلام نیز ۲ هزار واحد پیش بینی شده است که تا پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام / غ

نظر شما