شناسهٔ خبر: 42933874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازدید خانواده شهید «حسن مقدس» از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه

خبرگزاری میزان-در سومین روز از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه خانواده شهید حسن مقدس از شهدای دستگاه قضا از این نمایشگاه بازدید کردند. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – در سومین روز از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه خانواده شهید حسن مقدس از شهدای دستگاه قضا از این نمایشگاه بازدید کردند.

شهید حسن مقدس از قضات قوه قضاییه بود که ۱۱ مرداد سال ۱۳۸۴ ترور شد.

فاطمه دختر شهید مقدس در گفتگو با میزان ضمن اشاره به اینکه آشنایی مردم با شهدا باعث زنده نگه داشتن راه آن‌ها خواهد شد، بیان کرد: اگر اطلاع‌رسانی به صورت جامع و با دقت درباره شهدا به مردم ارائه شود تا مردم در اینگونه نمایشگاه‌ها حضور داشته باشند، می‌تواند در زنده نگه داشتن یاد آن‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد.

محسن فرزند شهید مقدس نیز شهدا را گنجینه‌های اخلاقی دانست و گفت: زمانی که پدرم ترور شد ما کودک بودیم و حوزه شهید و شهادت برای من غریب بود. بعد از شهادت پدر در این باره مطالعات زیادی داشتم و متوجه شدم که شهدا در تمام عرصه‌ها گنجینه‌های اخلاقی هستند که نه تنها در کشورمان بلکه باید در جهان شناسانده شوند.

وی ادمه داد: اینگونه نمایشگاه‌ها نباید منحصر به یک روز و یک هفته باشد بلکه وظیفه ما زنده نگه داشتن و معرفی شهدا در دنیا درطول زمان است.

انتهای پیام/

نظر شما