شناسهٔ خبر: 42933609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نفرزاده: بازی‌های سنگینی داشتیم/ شناخت‌مان از ترکیب اصلی هورسان کم بود

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بازی‌های سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم.

صاحب‌خبر -

فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل هورسان رامسر در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: نخستین مسابقه‌ای بود که هورسانی‌ها با تمام نفرات خود به میدان می‌رفتند. آنها در هفته‌های اول، دوم و سوم به دلیل ابتلای چند بازیکن‌شان به کرونا ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشتند.

وی ادامه داد: ما از ترکیب اصلی آنها شناخت چندانی نداشتیم و تلاش کردیم با آنالیز حین بازی به شناخت کامل برسیم. آنها تیم با انگیزه ای هستند و تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارند. این در شرایطی است که ما در هفته‌های گذشته مسابقات سنگینی را تجربه کردیم و ترکیب‌مان برای حریفان مشخص است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، گفت: هورسان با وجود اینکه نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما با جذب چند بازیکن باتجربه و چند بازیکن خارجی ترکیب خوبی را روانه مسابقات کرده‌ است. در بسیاری از لحظات بازی آنها ما را تحت فشار قرار دادند و شانس پیروزی هم داشتند که خوشبختانه اینگونه نشد.

نفرزاده با بیان اینکه در هفته پنجم با قرعه استراحت روبرو هستیم، عنوان کرد: در هفته ششم باید مقابل راهیاب ملل قرار بگیریم و در این مدت فرصت داریم تا خوب تمرین کنیم و با هماهنگی بیشتری برسیم. روند کلی تیم ما صعودی است و باید تلاش کنیم که این روند را حفظ کنیم. ما شایستگی کسب بهترین نتایج را داریم و امیدوارم این موضوع محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما