شناسهٔ خبر: 42933441 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ثروتی: مردمی کردن اقتصاد باید عملیاتی باشد نه ویترینی

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل قرارگاه عملیاتی برای مقابله با جنگ اقتصادی در کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: موسی الرضا ثروتی افزود: ضرورت ایجاب می‌کند در این شرایط سخت تحریمی و اقتصادی اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور به نحو احسن شناسایی تا معلوم شود چه اقداماتی باید فورس ماژور اجرا شود.

وی اظهارداشت: تصمیماتی که راجع به موضوعات مختلف اقتصادی در این قرارگاه گرفته می‌شود باید با مطالعه و کار کارشناسی باشد.

نماینده ادوار مجلس گفت: لازمه پیروزی در این جنگ نابرابر اتخاذ تصمیمات صحیح مبتنی بر واقعیت‌های جامعه و اجرای این تصمیمات به بهترین وجه ممکن است.

وی افزود: جد ا از این باید از تجربیات موفق دفاع مقدس، مولفه‌های قدرت ملی، مدیریت جهادی و بسیاری موارد در این جنگ پیچیده و تمام عیار به نحو احسن استفاده کرد.

ثروتی بیان داشت: هم افزایی و همکاری مدیران و تعامل سازنده آنان با یکدیگر در کاهش معضلات و مشکلات کشور بسیار کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: بدون شک با وفاق و همدلی می‌توان در راستای رفع مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی تصمیمات منطقی و معقول گرفت.

نماینده ادوار مجلس گفت: اینکه مسئولان شعار دهند که می‌خواهند اقتصاد را مردمی کنند این کافی نیست بلکه دولت باید برنامه دقیق و مدون داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه مردمی کردن اقتصاد باید عملیاتی باشد نه ویترینی و شعاری افزود: مردمی کردن اقتصاد یکی از مهمترین راهکار‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

ثروتی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور کشور از مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به تاکیدات موکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی یادآورشد: اگر این مولفه‌ها عملی شوند بی تردید بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی در کشور برطرف خواهد شد.

نظر شما