شناسهٔ خبر: 42933401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» صبح امروز جمعه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان ایلام در حوزه نفت و گاز و منابع خدادادی، خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال در استان ایلام شد.

 

وی گفت: شرایط تحریم و تورم، مشکل اقتصادی و بیکاری در استان را تشدید کرده است و این موضوع در سال جهش تولید نیازمند برنامه ریزی و تلاش مسئولان برای پاسخ به جوانان جویای کار است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: آمار رسمی اعلام شده بیکاری در استان ایلام با آنچه در جامعه می ببینم هم خوانی ندارد، در بسیاری از خانواده‌ها چندین بیکار وجود دارد.

 

وی گفت: وضعیت آسیب‌های اجتماعی خصوصاً آمار خودکشی در استان ایلام بالا است.

 

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر مردم  استان وارد کرده و سفره مردم را کوچک کرده است که در چنین شرایطی نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد با تمام توان خود در حال خدمت و کاستن از مشکلات نیازمندان هستند.

 

«علی اکبر بسطامی» ادامه داد: سفر بختیاری به استان ایلام نشان دهنده توجه جدی کمیته امداد به رفع مشکل مسکن نیازمندان در  ایلام است.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

 

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

 

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

پایان پیام/676

نظر شما