شناسهٔ خبر: 42933270 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کدام مناطق کشور طی چند روز آینده بارانی است؟

خبرگزاری میزان-یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور گفت: امروز و فردا برای مازندران و غرب گیلان بارش‌های پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و روز یکشنبه هوای استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارانی است.

وی ضمن اشاره به اینکه روز دوشنبه بارش باران در استان مازندران تشدید می‌شود، ادامه داد: گستره این بارش‌ها می‌تواند تا خراسان شمالی و خراسان رضوی هم کشیده شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران و سمنان روز دوشنبه بارش باران پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: سه‌شنبه بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام دارد.

نقشینه با اشاره به اینکه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه انتظار وزش تندباد‌های لحظه‌ای برای استان‌ها غرب و شمال غرب کشور را داریم، افزود: احتمال خیزش گرد‌و غبار در برخی مناطق این استان‌ها وجود دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: تهران طی ۳ روز آینده آسمانی صاف دارد و گاهی با وزش باد همراه است و بیشینه دمای ۳ روز آینده آن ۳۱ درجه است و دوشنبه، سه‌شنبه هوای پایتخت خنک‌تر می‌شود و در برخی مناطق آن طی این روز‌ها امکان بارش باران وجود دارد و بیشینه دمای آن در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب به ۲۸ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای آن امروز در مهرآباد ۲۰ و در شمیرانات۱۶ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

نظر شما