شناسهٔ خبر: 42933218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

نشست الکاظمی و جریان‌های شیعه عراق درباره مسائل امنیتی و سیاسی

ابنا

نخست‌ وزیر عراق با رهبران گروه های شیعه پرونده انتخابات زودهنگام و حملات موشکی به مراکز دیپلماتیک بغداد و پرونده‌های سیاسی و امنیتی را مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در نشستی با رهبران شیعه پرونده‌های سیاسی و امنیتی از جمله انتخابات زودهنگام را مورد بررسی قرار داد.

یک منبع آگاه اعلام کرد، در نشست مصطفی الکاظمی، نخست‌ وزیر عراق با رهبران گروه های شیعه پرونده انتخابات زودهنگام و حملات موشکی به مراکز دیپلماتیک بغداد و پرونده‌های سیاسی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت.

قرار است پارلمان عراق در نشست فردا(شنبه) قانون انتخابات را تصویب کند. هنوز اختلافاتی میان گروه‌های عراقی درباره بندهای اصلی این قانون وجود دارد و همین مسئله به معضل تبدیل شده است.

مصطفی الکاظمی پنجشنبه با محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق نیز دیدار و درباره آخرین تحولات کشور و چالش‌هایی که با آن روبروست و راه‌های حل بحران‌ها بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار بر لزوم گسترش سلطه دولت و حاکمیت نهادهای آن و اهمیت حفظ امنیت مراکز دیپلماتیک و پیگرد متجاوزان و اعمال حاکمیت قانون گفتگو شد.

………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما