شناسهٔ خبر: 42932626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طغیان پرسپولیسی‌ها علیه رسول پناه

بازیکنان پرسپولیس که با بردی شیرین مقابل الشارجه راهی مرحله بعدی شده بودند، واکنش تندی به خبر سایت باشگاه در خصوص پاداش پرداختی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، سایت باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی حساس با الشارجه از پرداخت پاداش به بازیکنان علیرغم “کارشکنی”! برای حضور مهدی رسول پناه در دوحه قطر خبر داده بود.

 

در این خبر آمده بود با توجه به اینکه تلاش مهدی رسول پناه برای حضور در دوحه با کارشکنی قطری‌ها بی نتیجه مانده اما سرپرست پرسپولیس تلاش کرده پاداش های دو برد مقابل التعاون به صورت نقدی به بازیکنان اهدا شده و قرار است در صورت پیروزی مقابل الشارجه و صعود نیز بخش دیگری از پاداش‌ها به بازیکنان پرداخت شود.

 

 

 

 

دقایقی بعد از بازی اما بازیکنان بلافاصله بعد از اطلاع از این خبر نسبت به آن واکنش تندی نشان دادند. تمامی بازیکنان با انتشار پست‌هایی این خبر مربوط به سایت باشگاه و اقدامی که ادعا شده رسول پناه در پرداخت پاداش‌ها داشته را تکذیب کردند.

 

 

 

این خبری بود که سایت باشگاه دقایقی پیش از بازی در خصوص پاداش‌ها منتشر کرده بود و در دیگر رسانه‌ها بازنشر شد. با این حال دقایقی بعد از بازی و اطلاع بازیکنان از این موضوع، نسبت به آن موضع گرفتند و به تکذیب خبر پرداختند.

 

 

نکته جالب اینکه رسول پناه طی ۲۴ ساعت اخیر در تلاش است عدم حضور خود در دوحه را به کارشکنی‌ها توسط قطری‌ها و کنفدراسیون مرتبط بداند و اینطور القا کند. موضوعی که طی دو خبر اخیر باشگاه در خصوص عدم سفر سرپرست پرسپولیس و در ادامه پاداش به بازیکنان با کلید واژه کارشکنی همراه بوده است. 

 

دکتر رسول پناه اما از این موضوع غافل است که با توجه به شیوع کرونا، تمامی ایرلاین‌ها قوانین سفت و سختی برای پرواز و سفر در نظر گرفته‌اند و این موضوع نیازمند این است که با مطالعه و برنامه ریزی صحیح صورت گیرد.

 

 

 

یحیی گل محمدی اما واکنش تندتری نسبت به این موضوع داشته؛ سرمربی سرخ‌ها بعد از صعود تیمش با تیتر “دروغ گفتن شده عادت بعضیا” نسبت به ادعای سایت رسمی باشگاه واکنش نشان داده و به حمایت از بازیکنان تیمش پرداخته.

 

 

خبر مربوط به پرداخت پاداش در شرایطی که طی دو هفته از حضور پرسپولیس در دوحه تنها ۳۰۰ دلار به بازیکنان پرداخت شده، به شدت با واکنش آنها همراه بود و معاون اقتصادی باشگاه را هم تحت فشار قرار داده است و باید دید رسول پناه برای این ادعای خود و واکنش بازیکنان چه خواهد کرد.

نظر شما