شناسهٔ خبر: 42932073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دفاع مقدس سن و سال نمی‌شناخت/طبقات مختلف در جنگ سهیم بودند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان این که دفاع مقدس سن و سال، باسواد و بی سواد نمی شناخت، گفت: همه اقشار و گروه‌ها به نوعی توانستند در جنگ حضور یافته و نقش آفرین باشند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه اقشار کشور در دفاع مقدس نقش داشته و همه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم در جنگ، مدیریت امام راحل بود که توانست جنگ را ممتاز و خاص کند، افزود: همه اقشار و گروه‌ها و مردم به شکلی توانستند در جنگ حضور یافته و نقش آفرین باشند.

ولی نژاد بیان کرد: جنگ ما سن و سال، صنف و گروه، باسواد و بی سواد و غیره نشناخت و همه مردم آن را درک کردند؛ همه طبقات اجتماعی و سطوح در جنگ سهیم و شریک شدند.

وی گفت: این امر اتفاق بسیار مهمی در دنیا بود زیرا جنگ که در دنیا مفهوم نظامی دارد در ایران با اندیشه امام راحل به دفاع همه جانبه مردمی تبدیل شد.

ولی نژاد اضافه کرد: جنگ مفهوم عاشورای کربلایی و نهضت حسینی به خود گرفت و این اندیشه و تفکر، انگیزه، ارادات و شجاعت و شهامت را افزایش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد: این اتفاق مهم در جنگ سرنوشت ساز بود؛ هیچکس در جنگ بی ارتباط با عاشورا، کربلا و نهضت امام حسین (ع) نبود و این امر سبب شد که در نهایت جنگی را که صدام خود را پیروز میدان می‌دانست به نفع ما تمام شود.

ولی نژاد بیان کرد: صدام یک مهره و عامل جنگ بود که هزاران نفر وی را حمایت می‌کردند، استکبار جهانی پشت وی قرار داشت و از حمایت همه جانبه غربی‌ها برخوردار بود.

وی گفت: اگر یک هواپیمای دشمن سرنگون می‌شد چندین هواپیما جایگزین آن می‌شد و صدام لحظه‌ای احساس کمبود تجهیزات نظامی نکرد.

ولی نژاد تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با تکیه بر ایمان، تدبیر و مدیریت امام راحل جنگ را به پیش برده و در نهایت به پیروزی رساندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان عنوان کرد: دنیا می‌داند که در این جنگ نابرابر و ناخواسته صدام چیزی به دست نیاورد ولی امت ما هر آنچه را که اراده کردند توانستند به دست آورند.

نظر شما