شناسهٔ خبر: 42932069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار بروجن:

با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد قانونی خواهد شد

فرماندار بروجن گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بازار همچنان با جدیت پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس معیار‌های قطعی تشخیصی تا کنون شمار افراد مبتلا در این شهرستان به یکهزار و ۲۷۴ مورد و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ نفر رسید.

او با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده افزود: در بررسی‌های انجام شده متأسفانه تنها ۴۷ درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده کرده و ۵۰ درصد اصناف و بازاریان نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگرفته اند.

بیشتر بخوانید

ملکی با بیان اینکه تا کنون سه هزار و ۶۴۴ بازرسی مشترک در سطح شهرستان از سوی ۳۸۵ اکیپ صورت گرفته است خواستار تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط گشت‌های بازرسی با همکاری نیرو‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان شد.

او با بیان اینکه نظارت‌ها و کنترل در طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بازار همچنان با جدیت پیگیری می‌شود ادامه داد: با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

ملکی با تأکید بر اینکه همچنان برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی و مذهبی، مراسم عزا و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ممنوع است گفت: هرگونه تجمع در روز اربعین در بقاع متبرکه نیز ممنوع و هیچ گونه برنامه‌ای برگزار نخواهد شد.

او به فعالیت‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اضافه کرد: در این بخش با توجه به ارتباط مستقیم با بخش کارگری، همچنان آموزش و رعایت مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

ملکی افزود: همچنان تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها، بقاع متبرکه و... در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

انتهای پیام/ف

نظر شما