شناسهٔ خبر: 42927795 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سامسونگ منتشر کرد؛

اپلیکیشن سامسونگ TV Plus برای گوشی‌های گلکسی عرضه شد

زومیت

اپلیکیشن سامسونگ تی‌وی پلاس علاوه‌بر تلویزیون‌های سامسونگ، حال در گوشی‌های پرچم‌دار سری اس و سری نوت نیز دردسترس قرار دارد.

صاحب‌خبر -
گروه IT: سرویس ویدئویی سامسونگ TV Plus سرویس هوشمند پخش ویدئو است که دسترسی سریع به اخبار، برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های سرگرم‌کننده و... را فراهم می‌کند. دسترسی به این سرویس به پرداخت حق اشتراک و لوازم جانبی مخصوص و کارت اعتباری نیازی ندارد. تاکنون، سرویس سامسونگ TV Plus فقط روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مدل‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ دردسترس بوده است.
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از زومیت، اخیرا سامسونگ اعلام کرد که سرویس سامسونگ تی‌وی پلاس روی گوشی‌های گلکسی S10 و S20 و Note 10 و Note 20 نیز دردسترس قرار می‌گیرد. هم‌اکنون، مالکان گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌توانند با نصب اپلیکیشن مخصوص این سرویس از Galaxy Store یا پلی‌استور، دسترسی خود را به این سرویس فراهم کنند و از برنامه‌های موجود آن روی گوشی بهره‌مند شوند.

ازجمله ویژگی‌های سامسونگ تی‌وی پلاس می‌توان به تماشای انواع برنامه‌های سرگرم‌کننده و دنبال‌کردن برنامه‌ها و شبکه‌های دلخواه اعم ‌از ورزشی، مستند، فیلم و برنامه‌های مخصوص کودک اشاره کرد. علاوه‌براین، اپلیکیشن موبایلی سامسونگ تی‌وی پلاس مجموعه‌ای بزرگ از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی رایگان دارد که به‌صورت VOD (ویدئو هنگام درخواست) هستند و کاربر می‌تواند در زمان دلخواه آن‌ها را تماشا کند. اگر کاربری تمایل داشته باشد که حین تماشای فیلم یا برنامه‌ی دلخواهش فعالیت دیگری کند، با پخش کانال Movie Hub سامسونگ یا کانال FilmRise Free Movies می‌تواند فعالیت‌های خود را نیز دنبال کند.

پدر‌و‌مادرانی که به‌دنبال محتوای مناسب برای کودکان خود می‌گردند، ازطریق این اپلیکیشن به ۹ شبکه‌ی مخصوص کودکان دسترسی خواهند داشت. شبکه‌های خبری تعبیه‌شده در اپلیکیشن شبکه‌های CBSN و شبکه‌ی Cheddar و شبکه‌ی NewsNOW از Fox را شامل می‌شوند. همچنین، اخبار اقتصادی و مالی جهانی روی Bloomberg TV پلاس با کیفیت UHD و شفاف دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در اپلیکیشن سامسونگ تی‌وی پلاس روی موبایل، برای گیمرها نیز کانال VENN تدارک دیده شده است که شبانه‌روزی و هفت روزه هفته برنامه پخش می‌کند. کانال‌های IGN و IGN1 نیز با موضوعات به‌روز پاپ‌کالچر و بازی‌های ویدئویی ازطریق این اپلیکیشن دردسترس است. علاوه‌براین، برنامه‌هایی مخصوص خانه‌داری و ایده‌های جدید کاربردی در خانه ازطریق شبکه‌های Lively Place محصول A+E Networks و This Old House یا The Design Network برای کاربران با سلایق مختلف در این اپلیکیشن قرار گرفته‌اند.

نظر شما