شناسهٔ خبر: 42925889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار اسلامشهر: فرهنگ ایثار دفاع مقدس در بین مدافعان سلامت متجلی است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در ۷ ماهی که از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مدافعان سلامت تجلی یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مسعود مرسلپور روز پنجشنبه در آئین گلباران و عطر افشانی مزار شهیدان که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گلزار شهدای امام زاده عقیل(ع) برگزار شد، افزود: شهیدان عرصه سلامت، همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت کشور مورد احترام و تکریم ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باید مورد توجه خادمان مردم در ادارات و دستگاههای اجرایی باشد، ادامه داد: مدیران ادارات باید در امورات مردم تسهیل و تسریع ایجاد کنند و در راستای رفع مشکلات مردم ریسک حداکثری را بپذیرند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر که پدر و برادر وی در سالهای دفاع مقدس و همسر او در حادثه منا به شهادت رسیدند، تجلیل به عمل آمد و در پایان حاضران در مراسم با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان والا مقام ادای احترام کردند.

دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران و بسیجیان کشور در اسلامشهر افتتاح شد

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس آئین افتتاح نخستین دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران و بسیجیان کشور با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، در مجموعه دادگستری شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.
 رئیس دادگستری اسلامشهر روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه این دفتر گفت: جلب رضایت خاطر مردم که همانا جلب رضایت خداوند است، مهم ترین دلیل افتتاح این دفتر حمایت حقوقی است، اگر در بحث ارشاد و معاضدت قضایی بی‌توجهی شود قطعاً به اندازه تعداد تشکیل پرونده های قضایی در این مجموعه نارضایتی مردم را خواهیم داشت.

رضا کمیلی مقدم با تاکید براینکه هر سال بیش از ۱۰۰ هزار پرونده قضایی در شهرستان اسلامشهر رسیدگی می‌شود، افزود: اگر ابهامات قضایی برای طرفین پرونده شفاف و برطرف نشود، نارضایتی به دستگاه قضایی و به دنبال آن به نظام به وجود می‌آید و جلب اعتماد مردم جز با خدمت دقیق و پاسخگویی کامل که موجب قناعت وجدان مراجعان شود، مهیا و فراهم نمی‌شود.

وی با اشاره به وجود و وحدت و همدلی و همراهی همه مسئولان در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: هیچ اتفاق مبارکی جز با احساس مسئولیت داشتن، وحدت و همراهی بین همه مسئولین و همکاری اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان شکل نمی گیرد و نباید در راه خدمت به مردم از هیچ کار و خدماتی دریغ کرد.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما