شناسهٔ خبر: 42925713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیکنان تیم ملی دارت ایران برای پیکارهای مجازی جهانی معرفی شدند

شیراز-ایرنا- رییس انجمن دارت ایران گفت: با انجام رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت بانوان و آقایان ایران، در نهایت چهار بازیکن به عضویت این تیم برای شرکت در پیکارهای جهانی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، در آمدند.

صاحب‌خبر -

کامبیز ایوب زاده، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شیراز افزود: در رقابت‌های انتخابی که به مدت سه روز به صورت مجازی برگزار شد، ۳۴ ورزشکار در رده بانوان و آقایان شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: پس از پایان رقابت‌های انتخابی در بخش بانوان، زهرا رجبی از خراسان جنوبی، مهشاد عوض زاده از سمنان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و به تیم ملی راه یافتند.

رییس انجمن دارت بیان داشت: همچنین در بخش آقایان نیز علی عزیزی از خوزستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، جواد بیات از خراسان رضوی دوم شد و هر دو به عضویت تیم ملی در آمدند.

ایوب زاده بیان گفت: پیکارهای جهانی دارت قرار است از ششم مهرماه ۹۹ به صورت مجازی آغاز شود و این امیدواری وجود دارد که بازیکنان ایرانی بتوانند سکوهای جهانی را فتح کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی جوانان ایران در پیکارهای جهانی دارت که سال ۲۰۱۹ به میزبانی کشور رومانی برگزار شد، یک مدال نقره و ۲ برنز کسب کرد.

پس از شیوع بیماری کرونا، تمام رقابت‌های ورزشی تعطیل شد اما مدتی است که برخی رشته‌ها به صورت مجازی فعالیت و تمرین می‌کنند و برخی رشته‌ها مانند فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

نظر شما