شناسهٔ خبر: 42925633 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دستگیری 2 زورگیر خشن تهران + عکس

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 27 تیرماه مردی به مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد، در حال صحبت با موبایلم بودم که 2 جوان با تهدید و استفاده از سلاح سرد، موبایلم را به زور سرقت کرده و سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت شده و گریختند. با اعلام شکایت مال باخته بلافاصله تیمی از ماموران گشت کلانتری 145 ونک به نشانی اعلامی حاضر و به بررسی اولیه پرداختند.

تحقیقات برای زورگیران خشن

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: شکایت مال باخته به شعبه بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ارسال و با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه موفق شدند یکی از سارقان به نام قاسم را شناسایی کنند، بیان داشت : در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمد که قاسم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند.

کارآگاه دستخال گفت: با شناسایی مخفیگاه قاسم، با هماهنگی قضائی وی 15 شهریور ماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاسم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اظهار کرد، با همدستی یکی از دوستانش به نام سینا 20 فقره زورگیری مرتکب شده است، ادامه داد: شناسایی مخفیگاه سینا و دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی افزود: تا کنون 12 تن از مال باختگان شناسایی شده اند و متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما