شناسهٔ خبر: 42925632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

سبزوار دوباره در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، دکتر محمد باقرزاده روز پنجشنبه  افزود: با وجود توصیه‌ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر، روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در سبزوار افزایش داده است.
وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده کنند.
مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.
۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۵ هزار و ۱۵ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۳۶۷ هزار و ۸۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما