شناسهٔ خبر: 42925315 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای برنامه محله شهید پرور و تجلیل از ۱۹ خانواده شهید در بیارجمند+ تصاویر

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهل سالگی این حماسه عظیم، برنامه محله شهید پرور، یک خندق شهید در بیارجمند اجرا و از ۱۹ شهید این محله با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تقدیر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهل سالگی این حماسه عظیم، برنامه محله شهید پرور، یک خندق شهید در بیارجمند اجرا شد.
در این برنامه که فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و امام جمعه و مسئولین ادارات بیارجمند حضور داشتند، مسئولین با خانواده‌های شهیدان غلامحسن باقری، فرهاد باقری، محمدکریمی، محمدحسن احمدی، محمدباقری، رمضانعلی احمدی و حسن احمدی دیدار و با اهدا هدیه از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.
در این برنامه اجرای نقاشی زنده در محله شهید پرور توسط حلقه صالحین شهید محمداحمدی، تهیه وتوزیع بسته فرهنگی از وصیت نامه شهدا و ماسک‌های دوخته شده توسط حلقه‌های صالحین محله شهید پرور، یک خندق شهید به همت پایگاه مقاومت حضرت مریم (س) حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند انجام شد.
این محله در شهر بیارجمند ۱۹ شهید تقدیم به انقلاب اسلامی نموده است و توسط حلقه‌های صالحین شهیدمحمدکریمی؛ شهید غلامحسن باقری؛ شهید رمضانعلی احمدی؛ شهید محمدباقری؛ شهید محمداحمدی پایگاه حضرت مریم (س) در چهل سالگی دفاع مقدس با اجرای این برنامه از خانواده‌های شهدا این محله با حضور در درب منازل آنان تقدیر به عمل آمد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از خانواده های شهدا این محله تجلیل و تز دست اندرکاران اجرای این برنامه تقدیر کرد که یاد و خاطره شهدا را با تجلیل از آنان به گونه‌ای متفاوت اجرا کردند.

نظر شما