شناسهٔ خبر: 42925118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مأمور پلیس رشوه ۶۰۰ دلاری یک متهم را رد کرد

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی استان، پیشنهاد ۶۰۰ دلاری متهم تصویر برداری از منزل یکی از شهروندان رد و نامبرده تحویل مراجع قضائی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ مراد دکامین، رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فیلمبرداری و تصویر برداری غیرمجاز از منزل یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحقیق پلیسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در حال انتقال متهم به مقر انتظامی، نامبرده برای این که از مجازات قانونی رهایی یابد به ماموران حاضر در عملیات ۶۰۰ دلار آمریکا پیشنهاد رشوه می‌دهد که با صحت عمل و وظیفه شناسی ماموران، پیشنهاد متهم رد و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ دکامین در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه ماموریتی پلیس، با شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما