شناسهٔ خبر: 42924903 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده دو مجرح به جای گذاشت

خبرگزاری میزان-رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت از برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده در خیابان وحدت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت و عابر پیاده هر دو مجروح شدند. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ مجید رنجبر عنوان کرد: در ساعت ۰۸:۴۵ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شمال به جنوب خیابان وحدت اسلامی بعد از خیابان مختاری به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: راکب موتورسیکلت که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با عابر پیاده برخورد کرده و پس از برخورد با زمین متوقف می‌گردد.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۱ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید با عابر پیاده به زمین برخورد می‌کند و خود نیز مصدوم شده، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده این دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو مقصر این حادثه می‌باشد.
رنجبر بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما