شناسهٔ خبر: 42924866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ابوترابی: ذات رژیم صهیونیستی غصب کردن است

مهـــر

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: ذات رژیم صهیونیستی غصب کردن است و تا زمانی که این روحیه را دارند کشور‌هایی که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند روی خوش نخواهند دید.

صاحب‌خبر -

سرویس سیاسی جوان آنلاین: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عادی سازی روباط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: هر کشور منطقه که وارد روابط علنی با رژیم صهیونیستی شد، بدترین ضربه را از آن‌ها دید و این اقدام هیچ فایده‌ای به حال آن‌ها نخواهد داشت.

وی در همین راستا، افزود: ذات اسرائیل غصب کردن است و تا زمانی که این روحیه را دارند، کشور‌هایی که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند روی خوش نخواهند دید. تاکنون هر کشوری که با صهیونیست‌ها وارد روابط علنی شد، بدترین ضربه را از آن‌ها دید.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس، ادامه داد: تفکر صهیونیست‌ها مانند تکفیری‌ها بوده و آن‌ها دو لبه قیچی هستند و تروریسم آن‌ها نوین است و تا زمانی که در جهان باشد، کسی روز خوش نخواهد دید.

ابوترابی با تاکید بر اینکه آمریکا با توسل به زور و رفتار آمرانه در صدد اجبار حاکمان برخی کشور‌های خلیج فارس برای ایجاد رابطه با تل آویو است، گفت: سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی صرفا جنبه انتخاباتی برای ترامپ دارد و این اقدام برای نجات دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو از مشکلات داخلی آن‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به عادی سازی روابط حاکمان بحرین با رژیم صهیونیستی، بیان داشت: ملت بحرین، شیعه هستند و تصمیمات خائنانه سران خود را نپذیرفته و بر نمی‌تابند و قطعا جزو نفرت دستاوردی برای حاکمان بحرین نخواهد داشت.

نظر شما