شناسهٔ خبر: 42924734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدافعان جبهه سلامت استان بوشهر در هفته دفاع مقدس تجلیل شدند+ تصاویر

گروه استان‌ها- همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس از مدافعان جبهه سلامت استان بوشهر شامل کادر درمانی، پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی، رادیولوژی و خدماتی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تجلیل از خانواده شهدای سلامت استان بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند کادر درمانی و پرستاری استان بوشهر در مقابله با کرونا اظهار داشت: امروز بیمارستان‌ها به پایگاه ایمان و سنگر درمان بندگان خدا تبدیل شده و به طور یقین روحیه کادر درمانی در برابر کرونا خستگی ناپذیر است.

رزمجو از اعزام گروه‌های جهادی در رشته‌های پزشکی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خبر داد و بیان کرد:  دانشجویان رشته‌های پزشکی بر اساس تخصص آمادگی دارند که برای کمک به کادر درمانی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر اعزام شوند.

رئیس بسیچ جامعه پزشکی استان بوشهر هم با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی در عرصه مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم‌های تخصصی و آموزش دیده جهادگران سلامت و کانون‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برای کنترل ویروس کرونا در  استان بوشهر ضمن ارائه آموزش‌های لازم، با انجام تب سنجی  و ارائه خدمات بهداشتی درمانی نسبت به جدا سازی افراد آلوده احتمالی اقدام لازم را انجام می‌دهند.

علی فولادوند با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط محروم و دور افتاده گفت: در هفته دفاع مقدس تیم‌های پزشکی جهادی برای رسیدگی به نیازمندان به روستاها و نقاط محروم استان بوشهر اعزام شدند.

وی، تصریح کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر علاوه بر برپایی درمانگاه‌های صحرایی، تیم‌های تک تخصصی نیز توسط کانون‌های مستقر در شهرستانها در سراسر استان بوشهر به صورت هفتگی به مناطق کم برخوردار  استان اعزام و خدمات خود را به صورت رایگان به اهالی این مناطق ارائه داده‌اند.

در این آئین از خانواده شهدای سلامت و  کادر پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی، رادیولوژی، خدماتی بیمارستان‌ها و کارکنان بهداشت و درمان استان  بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/190/س

نظر شما