شناسهٔ خبر: 42924717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طارمی در ترکیب اصلی پورتو جای می‌گیرد؟

تهران- ایرنا- نشریه آبولا گزارشی درباره وضعیت مهدی طارمی در تیم پورتو و احتمال حضور این ستاره ایرانی در ترکیب اصلی اژدهاها (لقب پورتو) به رشته تحریر درآورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم فوتبال پورتو در هفته نخست مسابقات لیگ برتر پرتغال ملقب به لیگانوس موفق شد اسپورتینگ براگا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی و جدید مدافع عنوان قهرمانی از دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و موفق شد یک دقیقه بعد پنالتی بگیرد. حالا روزنامه پر تیراژ آبولا گزارشی درباره مهدی به رشته تحریر درآورده که در ادامه می‌خوانید:

"سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو در اولین بازی برابر براگا که با برد سه بر یک تیمش تمام شد، وفاداری‌اش را به بازیکنان قدیمی‌تر نشان داد. او تلاش کرد با احتیاط بیشتری بازیکنان جذب شده در نقل‌وانتقالات تابستانی را وارد ترکیب اصلی پورتو کند. در واقع سرجیو نمی‌خواست به مسیر عادی تیمش ضربه بزند.

ساعتی پیش از بازی برابر براگا تصور می‌شد که مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور خواهد داشت اما اینطور نشد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا طارمی در دومین بازی پورتو در ترکیب اصلی بازی می‌کند یا خیر؟ همه چیز به شرایط تیم و تصمیم کونسیسائو بستگی دارد.

طارمی بسیار باانگیزه است و توانایی لازم برای بازی در ترکیب اصلی پورتو برابر بوآویشتا را دارد. او خاطره خوبی از بازی با این تیم در فصل گذشته در ترکیب ریوآوه دارد که در نهایت باعث صعود تیمش به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا شد. با این وجود و بدون در نظر گرفتن حضور یا عدم حضور طارمی در ترکیب اصلی پورتو، به طور حتم این مهاجم ایرانی دقایقی فرصت حضور در میدان را خواهد یافت."

گفتنی است تیم فوتبال پورتو شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به مصاف بوآویشتا خواهد رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما