شناسهٔ خبر: 42924621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قالیبافان کرمانی یک‌سال بیمه رایگان می‌شوند

رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: «قالیبافان متقاضی بیمه می‌توانند تا پنجم مهرماه جاری با مراجعه به شعبه‌های این سازمان در سراسر استان از مزایای یک سال بیمه رایگان دولت بهره‌مند شوند».

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح‌الله اسلامی افزود: «با پیگیری‌های متولیان اداره فرش سازمان صمت و مرکز ملی فرش ایران و همچنین حمایت معاونت اشتغال روستایی ریاست جمهوری، اخیرا برای حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر با شرایط  خوبی فراهم شده است».

وی اظهار کرد: «قالیبافان متقاضی بیمه می‌توانند تا پنجم مهرماه جاری با مراجعه به شعبه‌های این سازمان در سراسر استان از مزایای یک سال بیمه‌ی رایگان دولت بهره‌مند شوند».

رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: «قالیبافانی که کارت قالیبافی دارند و یا دارای گواهینامه‌ی مهارت از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای هستند، مشمول این بیمه رایگان خواهند شد».

وی با تاکید بر این‌که متقاضیانی که در سازمان تقاضانامه ارائه دهند از یکم مهرماه مشمول بیمه می‌شوند، افزود: «همه‌ی کسانی که در حرفه‌ی قالیبافی و مشاغل مربوط به آن‌ها در شهرها مشغول به کارند نیز مشمول این بیمه خواهند شد».

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما