شناسهٔ خبر: 42924150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در بخش هزار جریب نکا

مدیر جهاد کشاورزی نکا از اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در بخش هزار جریب نکا خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید شبر موسوی تاکامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا ، گفت: به منظور ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی با هماهنگی اداره فنی و مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی مازندران و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران، پلاک گذاری ۱۲۰ دستگاه تراکتور و کمبائین غلات دربخش هزار جریب شهرستان نکا انجام شد.

او با بیان اینکه مالکین تراکتور‌های کشاورزی با پلاک گذاری از مزیت کارت سوخت بهره مند می‌شوند، افزود: با پلاک گذاری مشکل خرید و فروش غیرمجاز و سرقت احتمالی کاهش یافته و مالکان از امکانات و خدمات ماشین‌های کشاورزی بهره مند می‌شوند.

موسوی از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی خواست هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده اقدام و در روز شماره گذاری با در دست داشتن مدارک شخصی و مالکیتی و فرم‌های تکمیلی مربوطه در محل تعیین شده، حضور پیدا کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا با بیان اینکه تاکنون ۳۰ در صد از ماشین آلات کشاورزی شهرستان نکا پلاک گذاری شده اند، گفت: در اولین مرحله، اجرای پلاک گذاری ۱۲۰ دستگاه تراکتور و کمباین غلات از حوزه استحفاظی بخش هزارجریب و مناطق بالا دست کوهستانی این شهرستان انجام شده است.

در شهرستان نکا ۲ هزار و ۸۶۰ ماشین آلات کشاورزی وجود دارد که تنها ۳۰ در صد آن‌ها پلاک گذاری شده است.

انتهای پیام/س

نظر شما