شناسهٔ خبر: 42923937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگاه‌های اجرایی برتر در مازندران تجلیل شدند

پنج دستگاه اجرایی برتر مازندران در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مفید غلامی راد دبیر کارگروه جشنواره شهید رجایی مازندران در مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در استان، گفت: برای تعیین برترین‌ها، دستگاه‌های اجرایی به پنج گروه " آموزشی، پژوهشی و فرهنگی "، " گروه تولیدی و خدماتی "، " گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت "، " گروه سلامت و رفاه اجتماعی " و " گروه عمومی و قضایی " تقسیم شدند.

او افزود: بر این اساس در هر مجموعه‌ای یک دستگاه بر اساس عملکردش در شاخص‌های عمومی و اختصاصی برتر شناخته شد.

غلامی راد از اداره کل آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نام برد و گفت: اداره کل امور مالیاتی هم در گروه تولیدی و خدماتی به عنوان برتر شناخته شده است.

او از اداره کل بنادر و دریا نوردی امیرآباد به عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت یاد کرد و افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گروه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی هم در گروه عمومی و قضایی برتر شدند.

دبیر کارگروه جشنواره شهید رجایی مازندران گفت: ارزیابی‌های انجام شده در مازندران نشان می‌دهد که از سال ۹۴ تاکنون عملکرد دستگاه‌ها در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی که برنامه محوری است، رشد خوبی داشته و نتیجه آن رضایت مندی مردم بوده است.
انتهای پیام/س

نظر شما