شناسهٔ خبر: 42923722 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ماهیگیری رسانه‌های معاند از سوژه کیوان امام‌وردی +فیلم

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام ویدئو کاست درباره ماجرای کیوان امام وردی نوشت: کیوان امام وردی 33 ساله و فارغ التحصیل باستان شناسی از دانشگاه تهران به ناگهان در شبکه ھای اجتماعی مطرح شد.

 او در شبکه ھای مجازی با دختران و بخصوص  دانشجویان دانشکده ھنر دوست می شد و آنها را به خانه خود دعوت میکرد خانه ای که آغاز ماجراھای شوم است... وی با افزودن داروھای خوابآور به مشروبات الکلی دختران را بیهوش و به آنها تجاوز می کرده است.

با شکایت یکی از دختران و رسانه ای شدن ماجرا دیگر قربانیان نیز شکایت خود را به دادسرا بردند پلیس که در سکوت خبری پیگیر ماجرا بود مجبور  میشود دستگیری امام وردی را علنی کرد.

امام وردی به تجاوز اعتراف میکند اما مدعی است که دچار بیماری سادیسم است ادعایی که تاکنون تائید نشده است. بعد از ماجرای امام وردی خبرھای تائید نشده در توئیتر علیه ھنرمندان دیگر به بیرون درز کرد آیدین آغداشلو و محسن نامجو از چهره ھایی بودند که اتهاماتی علیه آنها مطرح شد.

 شبکه ھای معاند با سردمداری بی بی سی فارسی و من و تو ماھی گرفتن از آب گل آلود را آغاز میکنند. تیتر اخبار این شبکه ھا: تجاوزھای سریالی در ایران خشونت جمهوری اسلامی در برابر زنان نادیده گرفتن حقوق قربانیان زن در جمهوری اسلامی این تلاش ها در حالی است که: آمار مشترکی که توسط وزارت ھای دادگستری و مرکزدر کشور انگلیس روزانه 230 مورد تجاوز آمار این کشور ارائه شد ثبت میشود.

 در آلمان تقریباً از ھر  زن یک نفر با سخنان، حرکات یا لمس مورد آزار یا مزاحمت جنسی در محیط کار قرار میگیرد در آمریکا تجاوز به کارکنان زن فاکس نیوز و یا تجاوز تهیه کنندگان ھالیوودی به بازیگران زن جنجال آفرین شدعلاوه بر این در ھمین شبکه ھای فارسی بود که تجاوز صادق صبا به پونه قدوسی اتفاق افتاد ماجرایی که باعث شد پونه قدوسی برای ھمیشه از رسانه‌ها طرد شود!‌

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما