شناسهٔ خبر: 42923577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی دولت در کرمانشاه/ اتمام پروژه‌های ناتمام هدف اصلی ماست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت تا پایان امسال هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان برای طرح‌های تولیدی در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور مسؤلین استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، کرمانشاه را نماد بزرگی و انسانیت دانست و اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع مردم کرمانشاه هستم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد افزود: به سه دلیل از جمله بررسی اقدامات صورت گرفته در استان، بحث جهش تولید و افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی که توانستیم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم امروز به کرمانشاه سفر کردم.

نوبخت بیان کرد: هدف اصلی ما اکنون اتمام تعداد ۱۷ طرح و پروژه ناتمام است که با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان باید تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد.

نوبخت در ادامه به سفر هیات دولت به استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در آن سفر ۵۴ طرح و پروژه با هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان تصویب شد که ۱۷۲ درصد بیشتر از این مبلغ معادل هزار و ۹۰۳ میلیارد تومان دولت پرداخت کرده است.

این مسؤل با بیان اینکه در قالب تفاهم نامه جهش تولید برای ۵۲ پروژه و طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی، هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی برای ایجاد ۸ هزار و ۱۱۱ فرصت شغلی در نظر گرفته شده است، گفت: به همکارانم تأکید کرده‌ام که باید مطالبات شرکت نصر هرچه سریعتر پرداخت شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه از امضاء تفاهم نامه‌ای با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان با صدا و سیما برای توسعه شبکه دیجیتالی و تکمیل پوشش سیگنال رسانی خبر داد و افزود: تصویب پتروشیمی چهارم کرمانشاه کار بسیار خوبی بود که برای مردم کرمانشاه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکونی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه امضاء شد که توسط رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) با اولویت بین مددجویان توزیع می شود.

انتهای پیام/ح/ر

نظر شما