شناسهٔ خبر: 42923275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد

کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیرین به مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیرین، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبدالله ملکی در مراسم ضیافت ایثار که با حضور خیّرین، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان برگزار شد، گزارشی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه کرد و یادآورشد: در این مرکز رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا سپاه و لشکر ۳۰ ارتش در هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم و آیندگان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با عنوان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بزرگترین پروژه فرهنگی در کشور محسوب می‌شود، گفت: تکمیل این مکان فرهنگی نیازمند عزم جهادی مردم و مسئولین است تا همچمون سال‌های دفاع مقدس با همدلی، ایثار و ازخودگذشتگی به سرانجام برسد.

ملکی توجه ویژه خیرین را به امر ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیّرین، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به این بخش خبر داد و افزود: این مبلغ شامل کمک نقدی و غیرنقدی است که در هفته دفاع مقدس اهدا شد.

این مسئول گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ توسط یکی از خیّرین بزرگ استان به صورت نقدی و غیرنقدی به این امر اهدا شد.

وی با بیان اینکه ۳.۵ میلیارد تومان توسط یکی از خیّرین حاضر اهدا شد، تصریح کرد: همچنین چند خیر حاضر در مراسم تا سقف ۶.۵ میلیارد تومان جهت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران قول مساعدت قطعی دادند.

انتهای پیام

نظر شما