شناسهٔ خبر: 42923212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

برپایی نانوایی سیار موکب نور الزهرا (س) در مناطق سیل زده تالش

مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان گفت: نانوایی سیار موکب نورالزهرا (س) استان گیلان به مدت سه روز در مناطق سیل زده تالش برپا می‌شود و نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مصطفی امیریان، مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: از روز گذشته با کمک گروه‌های جهادی شهرستان لایروبی منازل مردم سیل زده با تجهیزات سپاه شهرستان آغاز شده است.
 
بیشتر بخوانید:

امیریان تصریح کرد: هرساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی موکب نورالزهرا (س) استان گیلان  به زائران ابا عبدالله الحسین خدمت رسانی می کردند امسال با توجه شرایط حاکم در جامعه به خاطر ویروس کرونا و همچنین وقوع سیل در تالش این موکب در مناطق سیل زده برپا می شود.

مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا، نانوایی سیارموکب نورالزهرا (س) استان گیلان به مدت سه روز در مناطق سیل زده تالش برپا می‌شود و نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده گفت: متاسفانه با تخریب قسمتی از پل همچنان مشکل ترافیک در شهرستان پابرجاست و این کار را برای کمک رسانی سخت‌تر کرده است با شرایط موجود مسئولین تالش باید هرچه سریعتر برای بازسازی پل اصلی شهرستان اقدام کنند.

نظر شما