شناسهٔ خبر: 42922170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اندی کول: منچستریونایتد برای اینکه فاصله اش را با لیورپول و منچسترسیتی کم کند باید خریدهای تکراری اش را متوقف کند

شهريار حكيمی

اندی کول از کار سخت منچستریونایتد و اوله گونار سولسشر برای جذب بازیکنان جدید می گوید.

صاحب‌خبر -

اندی کول، اسطوره باشگاه منچستریونایتد کار سختی را پیش روی اوله گونار سولسشر جهت جذب بازیکنان جدید می داند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اندی کول درباره خریدهای احتمالی منچستریونایتد گفت:

منچستریونایتد برای اینکه فاصله اش را با لیورپول و منچسترسیتی کم کند باید خریدهای تکراری اش را متوقف کند. در حال حاضر منچستریونایتد دنبال خریدهای یکسانی است. این موضوع مانند شمشیر دو لبه می ماند. وقتی منچستریونایتد قدرت برتر بود، همه بازیکنان دنیا دوست داشتند تا به این باشگاه ملحق شوند و دلیل شان هم فرصت پیروزی و برد در بازی ها بود. وقتی فرصت پیروزی نداشته باشید و اگر لیورپول و منچسترسیتی هم به شما علاقه مند باشند، به منچستریوناتید جواب مثبت نمی دهید و به جایش به یکی از آن دو باشگاه می روید تا فرصت کسب جام و قهرمانی داشته باشید.

آیا بازیکنان می خواهند الان در کورس قهرمانی باشند یا چند سال دیگر؟

کول ادامه داد:

در حال حاضر سخت ترین کاری که پیش روی اوله گونار سولسشر است این است که به بازیکنانی که می خواهد جذب کند بگوید تا به جای لیورپول و منچسترسیتی به منچستریونایتد بیایند زیرا دارند خودشان را برای 2، 3 سال آینده آماده می کنند و سپس می توانند به قهرمانی در لیگ برسند. اگر من جای بازیکنان باشم با خودم می گویم که آیا 2، 3 سال فرصت دارم یا نه. سوال دیگری که به عنوان بازیکن مطرح می شود این است که آیا می خواهم الان در کورس قهرمانی باشم یا چند سال دیگر؟ اگر من 3 بار قهرمان شده باشم و بعد آن ها به سراغم بیایند، شاید قبول کنم که بروم. متقاعد کردن بازیکنانی که در اوج دوران حرفه ای شان هستند جهت پیوستن به پروژه ای که چند سال طول دارد، نیاز به فروشنده ای درست و حسابی دارد.

کول راجع به بازیکنانی که منچستریونایتد در نقل و انتقالات به دنبال جذب آن ها است بیان داشت:

البته که ورود بازیکنان جدید به کمک تیم می آید اما من به جایگاه باشگاه در چند سال اخیر نگاه می کنم و باید خریدهایی که باعث بهتر شدن ما نشدند را شناسایی کنیم. بازیکنان زیادی در این چندوقت به تیم آمده اند ولی درنهایت خیلی از آن ها تیم را ترک کردند. پس باید از خودتان سوال کنید که آیا بازیکنانی که مناسب باشگاه بودند را جذب کردید؟ زیرا به هر دلیلی خیلی از آن ها جواب ندادند. 

سانچو هیچ فشاری به تیمش جهت آمدن به منچستریونایتد نیاورده است

کول درباره جیدون سانچو گفت:

سانچو هیچ فشاری به تیمش جهت آمدن به منچستریونایتد نیاورده است. اگر این کار را می کرد من می گفتم که این پسر واقعا می خواهد تا به منچستریونایتد بیاید. وقتی از بیرون به موضوع نگاه می کنید، به شکلی است که انگار سانچو می گوید من کارم را در دورتموند ادامه می دهم و سر و صدایی نمی کنم. پس آیا سانچو اصلا می خواهد به منچستریونایتد بیاید؟ قبلا اگر بازیکنی می خواست باشگاه را ترک کند، به مسئولان تیم می گفت که یکی دو هفته بیشتر وقت نمانده و من می خواهم بروم. سانچو اصلا فشاری به تیمش نمی آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما