شناسهٔ خبر: 42921176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان؛

روحانی فرا رسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را تبریک گفت

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران – ایروان بیش از پیش و در راستای منافع دو ملت گسترش و تعمیق یابد.

رئیس جمهور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بخشی ازپیام تبریک به آقای آرمن سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان نوشت که "امیدوارم با عنایت به پیوندهای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور و همچنین در پرتو تلاش‌های مسوولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فیمابین در جهت تامین منافع دو ملت باشیم".

رئیس جمهور در پیام تبریک به آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیز تصریح کرد که "بدون تردید پیوندهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و روابط دوستانه فیمابین، بستری زاینده را برای توسعه و تعمیق روابط فراهم کرده و مردم دو کشور خواهند توانست با هم‌افزایی در مسیر توسعه، الگویی برای روابط سازنده ودوستانه میان کشورهای جهان باشند".

روحانی ابراز امیدواری کرده است که در پرتو تلاش و تعاملات نزدیک و دوستانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد آینده‌ای روشن، توام با شکوفایی برای دو ملت باشیم.

نظر شما